FAQ – Nejčastější dotazy

Je služba placená?

Procházení je zdarma. Cenu zápůjčky určuje majitel. Případné poplatky platformy se zobrazí před potvrzením.

Jak funguje vratná kauce?

Je-li u inzerátu uvedena, skládá se při převzetí a vrací po řádném vrácení věci. Výši a podmínky stanoví majitel v inzerátu.

Kde řeším problém se zápůjčkou?

Nejprve kontaktuj protistranu v chatu, sms nebo emailem. Pokud se nesrovnalosti nepodaří vyřešit, napiš podpoře (viz Kontakt). Spotřebitelé se mohou obrátit na ČOI nebo využít platformu EU ODR.

Jak se hodnotí uživatelé?

Po skončení zápůjčky mohou obě strany přidat hodnocení a komentář. Budujme společně důvěryhodnou komunitu.

Mohu zrušit domluvenou zápůjčku?

Ano, dle dohody a podle obchodních podmínek. Respektuj prosím druhou stranu a ruš s předstihem.

Jak se chrání moje osobní údaje?

Zpracování probíhá dle GDPR. Viz sekce Bezpečnost a zásady a Zásady cookies.


Nenašel/a jsi odpověď? Napiš nám přes Kontakt.